O chudnutí

Všetko, čo by ste o chudnutí mali vedieť

 

  • Chudnutie s odborníkmi

    29. december 2009

    Skúsenosti už presvedčili mnohých, že chudnutie s odborníkmi je oveľa istejšie a bezpečnejšie ako chudnutie na „ vlastnú päsť“. Ak chudnete pod odborným vedením pravdepodobnosť, že cieľ svojho chudnutia dosiahnete je veľmi vysoká. Riziko, že chudnutie predčasne ukončíte, je minimálne a to aj vtedy... viac

  • Rozumné chudnutie a jednostranné diéty

    22. december 2009

    Naše telo má dobre a zdravo fungovať aj počas chudnutia a dodržiavania diéty. Z týchto dôvodov potrebujeme aj počas diéty každý deň prijať základné živiny (cukry, tuky a bielkoviny), ochranné látky a minerály v dostatočnom množstve.  Keďže neexistuje potravina, ktorá obsahuje všetky živiny v... viac

  • Chudnutie bez diéty so správnou dávkou kalórií

    14. december 2009

    Každý, kto sa naučí vo svojej strave rozpoznávať vysoko energetické potraviny a nahradí ich potravinami rovnako chutnými, ale s nízkym obsahom cukrov, tukov a energie, schudne. Tajomstvom úspechu chudnutia je veľmi jednoduché, spočíva v aktívnej a cielenej zmene vlastného stravovania. Na... viac

  • Večierky, oslavy, chudnutie

    14. december 2009

    Záver a začiatok kalendárneho roka je nielen obdobím sviatkov ale aj mnohých spoločenských podujatí. V tomto čase sa organizuje oveľa viac osláv, večierkov, party a posedení ako v ktoromkoľvek inom ročnom období. Pre každého, kto si chce udržať štíhlu líniu alebo práve drží redukčnú diétu, je to... viac

  • Nemáte čas na cvičenie a chudnutie?

    09. december 2009

    Vyhovárať sa, že na cvičenie nemáte čas, je všeobecne "prijateľnejšia výhovorka" ako priznanie, že sa vám nechce a ste leniví. Ak náhodou patríte k tým, ktorých lenivosť často premôže, prejdite jej cez rozum! Dohodnite si spoločné cvičenie s priateľmi alebo tréning s osobným trénerom. Fakt, že... viac

  • V zime nedržte striktné diéty!

    09. december 2009

    Chladné počasie a obdobie zimy je ako stvorené na priberanie. Úbytok slnečného žiarenia znižuje našu psychickú aktivitu a tým sa znižuje aj výdaj energie. Tento fakt v kombinácii s chladným a často aj nevľúdnym počasím spôsobuje, že sa nám už nechce chodiť toľko po vonku ako v lete, radšej sedíme... viac

  • Diéta a stravovanie bez starých návykov

    27. november 2009

    Stravovacie návyky, ktoré sme si v priebehu života osvojili majú obyčajne pevné a hlboké základy. Základné stravovacie návyky si osvojujeme spontánne už ako deti v rodine. Dedíme spoločnú kuchyňu, recepty, stravovacie zvyklosti, preferencie potravín a obľubu rovnakých jedál a chutí. Neskôr... viac

  • Chudnutie ako cieľ

    27. november 2009

    Každý, kto chce schudnúť, musí vedieť, akú konečnú hmotnosť chce dosiahnuť a aký má cieľ. Konečný cieľ, a tiež aj ciele čiastkové, t.zn. koľko kilogramov chceme schudnúť za týždeň alebo za mesiac, by sme si mali stanoviť už na začiatku chudnutia. U niekoho môže byť cieľom chudnutia napríklad... viac

  • Chudnite s prehľadom

    27. november 2009

    Dobrou pomôckou kontroly priebehu chudnutia a do určitej miery aj účinnosti redukčného postupu je BIA váha. BIA váha pracuje na princípe prechodu elektrického prúdu slabej intenzity a vysokej frekvencie telom a meria odpor jednotlivých telesných tkanív. Obyčajne hodnotí celkový telesný tuk,... viac

  • Vážiť sa alebo merať pri chudnutí?

    26. november 2009

    Váženie je najbežnejší spôsob zisťovania aktuálnej telesnej hmotnosti a počas redukčného režimu aj kontrola tempa chudnutia. Najobjektívnejšie je ranné váženie, po vyprázdnení, pred raňajkami. Na to, aby sme dokázali zhodnotiť, či je chudnutie a týždenný úbytok hmotnosti optimálny, postačuje vážiť... viac

Stránky